Vi tänkte köpa kaffe, men fick korv

På tisdagsmornarna har vi svenska c. En ganska rolig kurs, men med oerhört långa minuter. När vi satt där och studerade flitigt imorse så insåg jag att jag var oerhört sugen på kaffelatte från Statoil (om ni ska köpa takeaway någontans i Säffle, köp för guds skull på Statoil! enda stället som är gott, mcdonalds o alla andra ställen suger).

Jag lyckades tvinga med några av mina klasskompisar...


Ingman köpte korv & cola..


Jag köpte bara en korv, och ingen kaffelatte. Blev liksom så ruskigt hungrig när jag stod där inne...


Sara köpte däremot kaffe!


I bilen på väg tillbaka till skolan. Karin & sara!


Sara o Emma ville inte titta in i kameran...


Jag fick hålla Ingmans cola medan han körde. Colan var en smittohärd.
Den jäveln (= Ingman) är förkyld, och dum som jag var tog jag en klunk ur hans cola.. Är nu rädd för att hans snuskiga förkylningsbasilusker hittade rätt väg in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--