Dagen då jag blev 19 år

Igår var det alltså min födelsedag. Jag håller fortfarande samma pessimistiska ton och säger att det inte direkt kändes. Det var inget "Åååh, vad jag är stor nu!". Inget "Åååh, alla älskar mig och det här är min dag.".
Det var som en vanlig dag, ungefär.

Något som var annorlunda var förvisso att Johanna och Line var söta och tog med mig till Tuppen. Sedan "bakade" de en väääldigt fin tårta till mig också. Haha.
Tårtan var nog den bästa födelsedagspresenten. För den var så ful, men så god. Och den hade någon ansträngt sig för att få till. Sånt gillar jag, när man faktiskt anstränger sig lite.
Tack tjejer. <3


Mina tjejer på Tuppen!


Haha. Den extremt fina tårtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--