Dagens outfit!

Dagens outfit är ju tydligen någonting som är väldigt populärt där ute bland den enorma bloggvärlden. Därför tänkte jag delge er en av mina outfits som jag bar häromveckan strax innan jag skulle sova:


creepy bild då det ser ut som min arm är lika lång som hela min kropp.
Eftersom kläderna är oerhört snygga så måste jag ju också säga var jag har köpt dem:
Pyjamas från Primark, skor från Bianco.

(för att inte skrämma skiten ur er, så är det inte mitt stökiga rum. det är min lillasysters.)

Kommentarer
Postat av: A

OH MYY!! du har skorna med stort S! jag vet inte hur mycket jag suktat efter dem, fy fasen vad världen är orättvis!

2009-02-09 @ 13:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--