En sådan där mys-dag

Idag har det varit en sådan där alldeles underbar dag. Vaknade på tok för sent, åt lunch till frukost och duschade i en timme.

Vanligtvis blir jag alldeles nojjig när jag och Johan har sådanan dagar, för det känns aldrig som om dagen börjar, utan man bara drar ut på det - någonting som jag oftast hatar. Men idag var det skönt.
Igår kom vi hem till Johan vid ett snåret, men stannade uppe och pussades till klockan tre. Helmysigt.

Hela dagen har gått ut på att spela Galaxy. Bara jag och Johan. Kan det bli bättre?



Kommentarer
Postat av: Charlotte

ja, det hade varit bättre om jag var med och spelade mario :)

2009-02-15 @ 21:47:45
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--