En shopaholics dagbok...

Under de senaste dagarna har jag sett till att shoppa ganska hejvilt. Jag vet inte riktigt vart jag har fått pengarna ifrån, men på något vis har de funnits där för mig och jag har haft möjligheten att bränna bort dem. YAAY!



Här är lite av det som jag under de senaste dagarna har införskaffat. Mest kär är jag i den vita klänningen. Den köptes idag! Sen gillar jag jeansjackan väldigt mycket också...

Idag följde jag också med Johan till Karlstad. Som vanligt när jag springer i affärer så blir jag förälskad i ungefär allting jag ser...


MAMMA! Om du läser det här. Dom här vill jag ha i födelsedagspresent. Jag ska bära dem till allt, alltid och sova med dom i sängen. Jag lovar.


Dom här var också förträffligt söta. Så om någon känner att de vill köpa en födelsedagspresent till mig, be my guest! ;D
(här ser man också mina nya jeans-leggins!)


Och den vita klänningen som jag också köpte.. Ååh, den var så vacker så jag fick rysningar.

Kommentarer
Postat av: Ida Häll Lindblad

Bara för att retas lite så får jag berätta att jag i tisdags var med Elin när hon införskaffade sig de skorna som du la ut som nummer två. :) Rysligt fina är dom.

2009-02-08 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--