Hej, feber och kollosala svettningar!

Natten till idag var ingen höjdare.
Vaknade någon gång strax efter fem och fick "feberanfall", om man nu kan kalla det för det? Hela jag kallsvettades och frös utav bara attan, och Johan var supersöt som tog hand om mig vid sex när han skulle gå upp. Han förbjöd mig till och med att gå till skolan när jag låg där och kved att "jag är tvungen att gå på matten!!".

Fast efter lite övertalningsförmåga lyssnade jag på min kloke pojkvän och somnade om - och vaknade inte förens halvtolv. Ett gott tecken på att febern är på riktigt eftersom jag inte ens sover så länge när jag är bakis.
Så nu sitter jag här och svettas i mina mjukiskläder och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Kanske ligga i soffan och käka ipren och titta på Desperate Housewives hela dagen lång..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--