Jag sover i garderoben

Idag begav vi oss alltså till Karlstad. Så mysigt så.

Jag och Charlotte har ganska stora i-lands problem som det inte är allt för sällan vi klagar om. Vi har för mycket grejer, och för lite utrymme. Inte tusan blir det bättre av att vi hela tiden shoppar på oss ännu mera grejer.
Så då utökade både jag och syster våran garderobsyta idag. Vi tog med garderoben in i sovrummet, istället för att ha garderoben i sovrummet så har jag numera sovrummet i garderoben.

Vi köpte sådanahära klädställ. Så nu har jag hängt upp alla finare klänningar samt alla jack-tröjor där. Köpte även ett träd som egentligen är ett prydnadsträd, men jag använder det för att hänga smycken på!



Står där som datorn stod förr. Fick stuva om en jäkla massa för att det skulle bli så bra som möjligt.


Mitt lilla träd!

Kommentarer
Postat av: Micca

Vet du vart man kan hitta fina balklänningar i karlstad? :D

2009-02-27 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--