Nu bryter vi traditionen

Mitt och Johans förhållande har numera fått en ny tradition. Den går ut på att vi under veckan bestämmer att vi till helgen ska ha myskväll till helgen, no matter what. Sedan kommer helgen och varenda helg ringer Line och frågar om inte jag ska med ut och festa.
Eftersom jag tycker att det är ganska kul att festa samt att Line är en jävel på att övertala så lyckas jag alltid slingra mig ur min och Johans myskväll och går ut och partajar istället.
Hemsk flickvän va?

Denna helgen blev det inte så.
Nu sitter jag hemma hos Johan och myser för fulla muggar! Vi har tittat på Let's Dance och ätit Dans gudomliga oxfilé, och nu ska vi kika på film.

Varför har vi inte myskväll oftare, älskling?


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV.

Haha fult jag bor precis vid den affären men inte rövat mej in där än :P

ser inte ut att finnas så fina men får gå in där någon dag :D

2009-02-27 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--