Nu satsas det till beach 2009

Idag ska jag åka och träna.
Jag verkligen känner hur kroppen skriker i behov att få lite motion. Den har varit på tok för stillastående efter det att vi kom hem från Branäs. Först så hann jag inte, för jag hade en nyårsfest att planera - sedan hade jag en pojkvän att pussa, sedan blev jag förkyld och sen -- tja, livet är fullt av undanflykter. Allt som hanns med var lite Wii Fit då och då.

Men idag rackarns ska det bli av! För nu ska jag bli smal, snygg o tokläcker till beach (och student) 2009!
Det tar tydligen 3 månader att bli smal, snygg och tokläcker för övrigt. Så om jag börjar idag och tränar 2 - 3 gånger varje vecka så kommer jag ju vara apkalas läcker den 10 maj. Helt perfekt datum, eftersom det är då de lättare kläderna börjat åka på.

Hej snygghet, här kommer jag.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

ja, för du är så fet och överviktig, och har så mycket fett att få bort. :)

2009-02-10 @ 18:37:33
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

Vad tycker du om Victoria Silvstedt? Lämna gärna en åsikt i min blogg,

har skrivit ett inlägg om henne. Men inget måste! :)



tycker du att min blogg är bra så får du gärna prenumerera också :)

ha det super!

2009-02-11 @ 00:48:42
URL: http://ccristin.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--