Ser ni mig, ser ni mig!?

Jag avundas alla stora och kända bloggare o bloggerskor. För igår hände nämligen en sak som bara händer dem mig, och det var fasansfullt roligt.

Det var 18 års fest på Skogshyddan. Två av Johannas klasskompisar var födelsedagsbarnen och genom Johanna så var även jag och Line välkomna. På den festen så var det väldigt mycket yngre folk och människor som jag aldrig har pratat med förr.

Två av alla de flickor som var där berättade för mig att de tyckte att min blogg var bra (...men uppdateras på tok för sällan nu för tiden) och att de gillade att läsa den jättemycket! Och åh så glad jag blev.
Det var en hejdunrans vacker komplimang. Tack tjejer, ni gjorde min kväll!


Kommentarer
Postat av: LisaA

haha jag sa ju att din blogg var riktigt city! klart girlzen gillar den då. :)

2009-02-10 @ 03:52:02
URL: http://thereisnospoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--