Tillbaka från toaletten

Nu lever jag igen!
Åh. Det var några hårda dygn där. Dom var faktiskt fasansfulla. Men nu är jag på benen igen och är så gott som ny! Är en aning ledsen över att nästan hela mitt sportlov gick åt till att vara sjuk, och jag hann inte alls med det som jag ville.
Men vad gör väl det?

Idag ska jag, mamma och Charlotte bege oss till Karlstad stad där vi ska gå på Ikea och Bergvik och rota prylar. Sådant är alltid trevligt. Dessutom så känner jag vårkänslorna spira inom mig idag. Det är en väldigt lycklig dag.


ojdå. Vad bitchig jag såg ut. Men mina vårkläder syntes bäst på denna bilden! Ett ljusrött linne och en gul cardigan. Jisses så charmerande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--