Välkommen på teater, vi visar bröst och rumpa

Idag åkte alla samhällsnissar till Karlstad för att gå på teater! Eftersom jag tycker väldigt mycket om att sitta o glo på människor som leker framför mig, så tyckte jag att det skulle bli kul.

Det vi skulle se på var Spring Awakening och den började ganska bra. Men ju längre in i första akten det skred, desto mer och mer generad blev jag.
En kille skulle föreställa att sitta och runka medan en massa andra dansade och sjöng runt honom, jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller mest vara högrött generad i ansiktet.

Senare så var det också en kille och en tjej som skulle ha sex i teatern. Det var väl ingen direkt big deal, men det konstiga var att vi fick följa med lite för långt in i förspelet... Tjejens bröst totalblottades för publiken, och av killen klämdes de och smektes hejvilt. Man fick även glutta på killens skinkor.

Därefter var första akten som tur var slut. Oj vad generad jag var...


Jag, Jonas & Sandra i bilen på väg dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--