Den ekonomiska sidan

Ekonomi är ingenting som jag är en hajare på. Jag vet typ att det betyder pengar, och jag gillar pengar - men ekonomi för mig är när man är duktig att handskas med dessa pengar, och det är ingenting som jag vill skryta om att jag är...

Idag tog jag och mamma en sväng på stan för att kika på lite grejor. Då spenderade jag en summa på ett par skor som jag apselut inte behöver, men de var söta. Ett par svarta ballerinas köper Catrine i januari. För att de var söta. Men hon kommer inte att kunna använda dom på tre, fyra månader och hon var egentligen ute efter ett par svarta stövletter.
Dessutom ska jag imorgon köpa en osannolikt söt klänning!

(jag har under den senaste tiden inte vågat lägga upp bilder och inlägg ang. sådant som jag har köpt, för det har inte alls varit ovanligt att människor i min närhet då har sprungit och köpt precis samma saker. nu är det förhoppningsvis slut med det, och jag kan lägga upp bilder igen!)


Je t'aime.
(snälla bortse från mina likbleka ben som inte har sett solljus sedan i augusti.)


Älskar klacken!

Kommentarer
Postat av: micca

åh så fina :D

sådant är så trist när folk köper samma :)



fått mascaran ? =)

2009-01-15 @ 17:10:37
URL: http://maaajken.blogg.se/
Postat av: micca

SV.

Jo jag vet inte om det är bra igentligen att gå ut med det, men det finns så många sidor om det och massa olika versioner, och jag är trött på att bli så dömd och känner att det var ett steg att släppa allt :)



så bra att det var bra hehe :P

usch lancome och det är för dyrt för mej haha :D

2009-01-15 @ 20:34:37
URL: http://maaajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--