Den nya träningsmetoden är här

Det största av mina nyårslöften är att jag ska börja träna mer. I och med detta så tänkte jag utnyttja Friskis och Svettis lite mer och gå på deras träningspass, men nu har vi även köpt wii fit.
Otroligt bra tvspel tycker jag, eftersom man tränar samtidigt som man spelar. Jag tycker yoga är allra roligast, men man kan även köra styrketräning samt lite olika lekar där man rör på kroppen.

Så nu har jag träningsvärk...


 


Så här kan det se ut när man leker lite med wii fit. Fast här var det hemma hos Sandra.

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

haha wii fit har vi med, fan apkul ^^

2009-01-09 @ 00:02:38
URL: http://maaajken.blogg.se/
Postat av: Mikkiz

Hallå, du vann mascaran och eyelinern, så hit med din adress så skickar jag det :)

du kan mejla den till Micca[email protected]

2009-01-09 @ 18:20:32
URL: http://maaajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--