Det kallas djuphet

I natt låg jag och red och vände på mig hela tiden, ögonen slocknade inte förens närmare fyra.
Fram tills det låg jag och tänkte en massa kloka tankar om stora frågor i livet. Till exempel att jag måste expandera min garderob både utrymmesmässigt och med mer kläder. Och att jag har miljontals med saker att göra i skolan, fast jag gör dem aldrig.

Så tack vare mitt filosoferande och Johans svettiga kropp som gjorde sängen supervarm så gick jag inte till skolan idag. Jag låg och sov ut tills närmare elva, sedan dess har jag spelat mariocart! Thiii.

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch, det är jobbigt att ligga vaken på natten och inte kunna sova. Hoppas du sov bättre inatt!

2009-01-23 @ 08:42:32
URL: http://annaerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--