En lördagskväll spenderas...

I lördags var det som sagt mys hemma hos Sara. Var längesedan jag hade så trevligt med härliga människor. Det blir ju att man pratar på ett helt annat sätt med folk som man inte träffar för jämnan.
Jag blev full som en kastrull och hade en himlarns tur att jag fick skjuts hem av snälla Bobe, annars hade det nog tagit mig några år att gå den knappa kilometern hem.

Igår låg jag i sängen hela dagen lång och sträcktittade på Desperate Housewives - jag är beroende.


Mat är gott. Oerhört trevliga människor; Lina, Jocke, Emelie & Amar.


Värdinnan som ogillar fotografier, Ingman, Karin & Sandra!


Bobe & Agnes var söta som få.


Efter någon timma förftlyttade vi oss från matbordet till sofforna där vi förslappade den mesta tiden med prat och olika lekar.


Jag, Sandra & Lina.


Lina & Bobe. Här lekte vi lite.


Beskriver hemfärden ganska bra. Ganska trångt.


HAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--