En wiiberoende familj

Igår köpte vi en till wii remote och idag köpte vi MarioKart. Jag och syster har suttit hela dagen och vrålspelat wii, från klockan halv tolv när jag kom hem tills för en timme sedan.
Bådar icke gott, då jag har ett fett samhällsprov imorgon och har alltså inte pluggat ett skvatt, nästan.
Det kommer inte heller bli så mycket plugg eftersom jag inte pluggar sent in på kvällen, så jag ska sitta till max klockan tio!


I familjen Andersson är vi numer vrålnördiga. Våra liv kretsar kring wii, typ. Pappa tittar på, Mattias o Charlotte racar mariokart!


Hih, min favoritbana!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja ni är bannne mig nördar!!!

2009-01-20 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--