I sällskap av sex damer

Gårkvällen var rackarns trevlig. Lite för trevlig, närmare bestämt.
Vi åt god mat, skrattade, dansade, sjöng och badade badtunna. Allt detta i sällskap av sex förtjusande damer.


Några av flickorna! (lägg märke till Patricias fina uttryck, det såg jag inte ens när jag tog bilden. :P)


Söta Madde & jag!


Sedan började Bea o Ida att dansa för fulla muggar. Otroligt tjusigt, måste jag säga.


Sedan hoppade vi ner i badtunnan! Nu undrar ni säkert vad det är för otroligt fula hattar alla bär, men det är så att Eije (Idas svärfar) införskaffade de i Thailand, och man får inte bada i badtunnan om man inte har en sådan på sig. Så därför satt vi allihopa och var så snygga.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad mysigt ni verkade ha!

2009-01-24 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--