Ice cool

Ååh.. Jag är stolter.

Min kära lillasyster är hejdundrans duktig på att fotografera, och hur mycket jag än försöker kommer jag aldrig bli lika duktig som hon. Nu är det nämligen så att hon är så duktig att hon har gått till final i en fototävling.
Nu tycker jag att ni ska gå in där och RÖSTA på henne. Lämna en kommentar att ni röstar på bidrag nr. 6 så att min superduktiga lillasyster får lite cred! :D

"Jaa, jag är jätte snäll och går in här och röstar på bidrag nr. 6 i kommentarerna. Nu kommer alla älska mig, för jag är så SNÄLL!"


Kommentarer
Postat av: micca

SV, haha men jag använder inte alla så :D

men fotar dom ikväll så du får välja ^^



jidrans vad duktig din syster var:P

2009-01-26 @ 14:53:16
URL: http://maaajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--