Kvällen vi (inte) dansade fötterna av oss

Igår eftermiddag hade jag väldiga problem med att bestämma mig om jag skulle dansa hela natten på Arena i Karlstad, eller tillbringa kvällen med Johan. Jag valde det första alternativet, som jag i ärlighetens namn ångrar lite idag...

Johanna, Line, Caroline och jag gjorde oss fina hemma hos Line och pratade och drack. Sedan kom älsklingen och hämtade upp oss och vi åkte ner till busstationen för att ta en buss till Karlstad.
Det var på bussen det var som roligast, för det kändes som om vi var 14 igen. Vi sket i alla andra och var troligen vrålfjortisaktiga. Men vi hade väldigt kul.
Väl framme i Karlstad och Arena så var det en 30 meters lång kö till ingången (klockan halv tio!!), och det blev så otroligt trångt att Johanna inte klarade av att vara kvar. Hon skulle ta luft, sa hon och lämnade kön.
Sedan kom hon aldrig tillbaka igen. När vi andra tre precis hade kommit in på Arena strax efter tio frågade jag Johanna vart hon var, och hon svarade att hon gått hem till Ida.

Där slutade min kväll. För inte tusan tänkte jag låta henne vara själv hemma hos Ida (för Ida skulle också till Arena). Så kvällen slutade strax innan tolv att jag och Johanna låg och sov framför en film.



Johanna & Caroline är söta som få!


Som den linslus jag är så ville ju jag också vara med!


Jag & min babe!


På bussen träffade vi också Mathias.














Jag nämde att vi var som 14 åringar va..?


Jag blev hiphopare!

Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, Det är bra att veta! =)

2009-01-31 @ 20:01:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Charlotte.

fint halsband du hade på dig. :o

2009-01-31 @ 22:47:54
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: ..

Johanna :D<3 hon e en bra danslärare :)

2009-02-03 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--