Nu börjar det nya livet

Det är egentligen nu mitt nya år börjar, med alla nyårs löften, med alla förhoppningar.
Allting mellan jul och nu har varit en time out, en tid att andas och glömma allting annat. Extremt välbehövligt.

Nu är jag ny, pigg och superpå att kämpa mig igenom min sista termin i skolan.
(Hela tiden figurerar tanken om att det snart är vi som springer ut från Herrgårdsportarna, kastar mössorna i luften och fullkomligt tjuter av friheten. Snart, snart är vi där, vilket får mig att kämpa framåt.)

I och med att mitt liv nu går tillbaka till det vanliga kommer det troligen också betyda att mitt extrema wiispelande också är över, och min passion för att dela med mig av min otroligt fantastiska vardag till er kommer allt starkare. Med andra ord så ska jag bli bättre på att uppdatera - yaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--