Nyårsafton

Precis som förra året så spenderades inledningen av det året i stillheten och en tystnad lade sig på bloggen.
Men nu har jag fått hämta mig efter nyårsaftonens firande och är tillbaka på fötter igen.

Kvällen kändes kul och lyckad, fast jag måste säga att själva dagen på nyårsafton var allra roligast. Det var så mysigt att springa runt i huset och vara stressad och fixa mat, ha förhoppningar om kvällen och pussa på Johan.

Klockan sex ramlade de flesta in i huset och jag var en elak bitch och lät inte mina gäster sitta bredvid sådana som de kände, utan tvingade dem att sitta bredvid okända människor, men det blev rätt okej ändå. Efter förrätt och varmrätt körde de en 7-kamp som jag hade fixat och sedan åt vi efterrätt. Det trillade in lite fler människor och vi skålade till tolvslaget.


Mathias var så tjusig så i sin väst!


Älsklingen, jag och Mathias står och trycker.


Johanna såg latino ut, som hon brukar göra i nyfärgat hår och sotade ögon.


Under 7kampen kördes det en "Funny Bunny" tävling. Ingman vann.


Lite mingel foto.


Lina & Sara!


Line var som alltid sockersöt.


Marcus & jag.


Sandra, Ingman och en halv Lina.


Caroline kikade in lite senare. Hon var söt och hjälpte mig en massa, fastän hon inte hade varit med och stökat ner!


Jag dricker en god drink.


Strax innan tolvslaget. Jag vet, det är mer ett foto på en väggfasad än på själva människorna, men det var halt!


Caroline & Bea skålade in det nya året!


Bea, Caroline, Johanna och André strax efter 12slaget.


Vi hånglade hejvilt när alla skrek "Gott nytt år!". Var ju tvungen att få en ordentlig Nyårskyss.

Kommentarer
Postat av: line

bilden på mig kan du ta bort för jag vill som sagt inte vara med på bilder där min dubbelhaka syns så mycket som där ;P

men alla andra bilder var jätte fina ;)

2009-01-03 @ 13:58:18
URL: http://linepiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--