Så blir det när man blir stor

Idag har jag hunnit med att vara i skolan, plugga, träffa mina två prinsessor, spelat wii, tittat på tv och käkat chips. Otroligt händelserik dag, och därför förstår ni nog varför jag vill ge er all denna saftiga information - eller hur?

Någonting som jag tycker är väldans roligt, det är att jag har börjat maila med en tjej i England som letar au pair. Förvisso är denna tjejen svensk. Till och med värmlänningar.
Äh, vafan det är Maddes storasyster. Men jag är överlycklig ändå, för nu blir allting så realistiskt. Jag ska faktiskt åka, även om det inte blir till Malin (som hon heter) och hennes familj, så ska jag åka.

Nödvändigt blogginlägg. Jag vet. Tänkte bara tala om för er att jag lever och blir fetare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--