Vad som följde med hem i påsarna...

Idag så åkte jag, Charlotte, mamma och pappa till Karlstad. De två döttrarna hade nämligen planerat att shoppa bort föräldrarnas alla pengar. Fullt så långt gick det inte riktigt, men vi kom hem med några godbitar.
Dagen var ganska jobbig, dock. Var ju ute i Tveta igår och drack lite för många cider, så under dagen har jag varit äckligt trött och nu har jag mest lust att gå och lägga mig i en säng och inte gå upp förrens imorgon.
Men det går ju inte...


Haha, syrran och jag köpte likadana mysdräkter från Monki. Jag gillar egentligen inte alls Monki, och jag vet inte riktigt om jag gillar mysdressen heller (?). Tycker att den är asläcker samtidigt som den är skitful, men den är gosig i alla fall!


Den här föll jag som en fura för.


Ännu en cardigan införskaffad till min enorma cardigan samling. Jag var otroooligt nära att lämna tillbaka den för jag behöver den faktiskt inte. Men den gråblå färgen, jag kunde inte göra mig av med den...

Sen köpte jag småkrafs också. Fast det får ni inte se! :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte.

du köpte inte alls småkrafs?

2009-01-24 @ 18:37:47
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: sussi

Kul att se den på!

2009-01-24 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--