Du vet aldrig vad du gör imorgon

Det är komiskt hur saker och ting tar sin form.. Under den veckan som har gått så har jag hamnat i två spontana alkoholdrickande sällskap. Ytterst trevligt.

Fick i tisdags kväll ett sms från Agnes där hon frågade om jag inte skulle komma på tjejkväll och dra vidare på After beach dagen därpå. J och jag skulle på Harry Potter premiären klockan sex, men jag svarade att jag gärna dök upp efter biomyset.
Detta resulterade i en av de apselut roligaste kvällarna jag har haft under sommaren. Tjejer som jag nästan aldrig träffar och mycket prat om framtid. Spontant och kul!

Igår satt jag och beklagade mig för mina föräldrar att alla mina vänner var på andra upptäcksfärder och därmed inte hade tid med mig. Tio minuter efter min självömkan hörde Ida av sig och frågade om jag inte skulle komma till Karlstad och dricka öl. Jag som trodde att hon var på bröllop blev väldigt förvånad, men tog första bästa buss till Karlstad där det blev barhäng på uteserveringar.
Vi träffade trevliga och mindre trevliga norrmän, svepte runt i Karlstad och försökte ta oss in på Glada Ankan. Vi misslyckades dock.

Åh, vad livet känns roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--