Jag och H&M är oskiljaktiga

Jag är en oerhört trogen H&M kund. Därför damp postorderkatalogen med höstkollektionen ner i min brevlåda redan i slutet av april. Den är söndertummad nu efter alla gånger jag har vänt på bladen. Den är även sönderkladdad eftersom jag gör ett litet hjärta vid varje plagg som jag tycker om.
Det var i synnerhet en outfit som jag föll pladask för. En röd, tunn kjol samt en svart orkester/militärinspirerad kavaj. Rackarns snyggt. Runt dessa kläder fanns det ungefär tjugo hjärtan istället för ett.

Idag släpptes kollektionen på H&Ms webbshop och jag var inte sen att klicka hem både jackan och kjolen. Bittert nog så levereras inte kjolen förens vecka 35. Jag flyttar till England vecka 32.
Problem.

Se så fint! Från H&Ms hemsida.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det finns väl H&M i England också? ;)

2009-07-20 @ 22:07:45
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--