BESATT

Jag har blivit helt besatt. Bokstavligt talat. Varenda sekund av min lediga tid ägnas åt Twilight böckerna. Det är en pest och pina att behöva jobba eftersom jag inte kan läsa då. Jag gör korta undantag och umgås med människor i min närhet. Annars så läser jag bara. Konstant.

Det började i söndagskväll. Första, andra och halva tredje boken läste jag när vi var i Cypern. När vi återvände hem hade jag inte en lugn stund och kunde därmed inte läsa. Men i söndags var all stress över, och det var bara att ta det lugnt.
Ända sedan i söndagskväll har jag gått runt i dvala, och läst under alla de lediga stunderna jag har haft.

Nu har jag inom en ytterst snar framtid läst ut den fjärde boken. Fick tvinga mig själv att lägga ifrån mig den så att jag har någonting att sysselsätta mig med imorgon innan jobbet. Därför sitter jag och funderar på om jag borde kika på filmen istället?

Twilight epidemin har slått till mig. Jag känner att jag har blivit starkt smittad.


Jordgubbar och twilight. Så spenderas mina dagar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller med, det är sjukt vad man kan kära ner sig i en serie!

2009-07-08 @ 00:30:12
URL: http://angelicamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--