Jag? Student? Neej..?

Kom hem från Cypern i tisdags eftermiddag. Tiden mellan då och nu har passerat i ett molnigt töcken och jag har inte riktigt lyckats titta ut från stressmolnet.
Nu är det snart, snart, snart över. Imorgon tar vi studenten och på lördag är det bal. För tillfället längtar jag bara tills allt är över och jag vet att jag inte behöver ordna, fixa och dona inför det något mer. För det komiska är att det fortfarnde inte är slut med förberedelserna.
Därav har jag inte publicerat något blogginlägg, förlåt...

Men nu sitter jag här. Har väldigt svårt att förstå och inse att jag faktiskt tar studenten imorgon. Det funkar inte. Alla månader av slit och planering är helt plötsligt över, och jag har blivit så van vid denna väntan att det känns så overkligt att vi faktiskt är framme nu.
För två veckor sedan fasade jag. Trodde att jag skulle gråta av sorg och ihålighet under studentdagen. Idag är jag mer säker på att jag imorgon kommer att grina av ren jävla utmattning.

FÖR JAG SKA TA STUDENTEEEEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--