Soffan & jag


Saknar Cyperns värme...

Vaknade imorse och bara kände hur magen inte alls var på min sida. Hela dagen har jag gått runt och varit tjurig för att den värker och gör inte annat än ligger i soffan och tittar på Desperate Housewives.

Skulle egentligen ha jobbat 13-16, men med tanke på att jag knappt kan stå på benen i två minuter utan att behöva sätta mig ner kändes det inte som en bra idé. I synnerhet inte när man hela tiden ska stå och le.
Därför var jag så hemsk att jag ringde och sa att jag inte kunde komma, kokade en kopp te och kröp upp i soffan.

Imorgon är det nya tag, då beger jag mig till Grebbestad! Weei.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grebbestad! Den staden gillar jag!

2009-06-22 @ 00:32:59
URL: http://aupairspanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--