Vad som döljde sig under presentpappret...



Som några tafatta inlägg förra veckan skvallrade om så har jag ju numera tagit studenten. Det var två dagar fyllda av tårar och glädje. Allra mest tårar, måste jag nog pinsamt erkänna. (foton från student och bal kommer att dyka upp)

Under studentmottagningen fick jag massvis med fina presenter. Bland annat pengar till kameran som jag köpte idag. Men tre paket innehöll något alldeles extra...



En vas och en skål i kristall från Orrefors. Har gått runt och suktat efter dem eftersom de är så oerhört Catrineiga, och helt plötsligt låg de där i paketen!


Två armband transporterade ända från Skåneland! Kusinerna är bebodda där nere, och faster har en Baglady butik. Dessa två armbanden finns i 30 exemplar, är oerhört vackra och får mig att känna mig extra speciell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--