Att gå 1,3 mil...

Förut så bestämde jag och Johanna oss för att powerwalka en sväng. Vi började med att gå ut till By kyrka vilket bara är 2 km. Väl där fortsatte vi att gå allt längre bort längs bondgårdarna och de slingriga vägarna.
Det slutade med att vi gick 1,3 mil (!!).
Måste jag säga att jag har gigantiska blåsor på fötterna, och att mina händer värker kollosalt efter att krampaktigt ha hållt i gångstavarna?

Vid halvsju började det bli ganska läskigt, för då började det bli mörkt. Då skulle vi gå längs en slingrig väg utan bondgårdar och bara en massa skog för att ta oss hem igen också.
Jag var väldigt rädd. Inte tusan blev det bättre av att jag tidigare under dagen tittat på "Dead man walking" där trevliga scener utspelar sig.
Huuhjedamej.
 

Så här orädd är Catrine på en rundtur i skogen i mörkret...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

varför sitter du i en bil på bilden då?

2009-03-16 @ 21:43:59
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: line

jag vill också med ut och gå :O !!!

2009-03-17 @ 00:22:43
URL: http://linepiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--