Det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår var det meningen att vi skulle ut och partaja. Det slutade väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Hemma hos Line var jag, Line, Marcus, Mathias och Niclas. Vi väntade på att Line skulle göra sig tillräckligt fin för att hon skulle kunna bege sig till Åmål. När hon väl gjort det så plockade vi upp Johan och Keno och åkte sedan till Åmål och gick på Pisans 18års fest. Den var väl inte direkt så kul som vi hade hoppats på, så då sa vi att vi skulle gå till HC.

Någonstans på vägen bestämdes det att vi inte alls skulle till HC utan till ngn slags kamratgård (?). Line hoppade in i en bil och åkte iväg o försvann för kvällen, och vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen. Efter vi gått i ungefär tio minuter, en kvart till blev jag ur humör, frös och var kissnödig. Så då bestämde jag, Johan och Keno att vi skulle gå till HC istället för ngn slags kamratgård. Hela vägen till stan försökte vi få tag på ngn som kunde komma och hämta oss o köra hem oss till Säffle istället. Keno o Johan ville på Harrys och jag ville hem.
Efter många om och men slutade vi i Patricias lägenhet för att värma oss och kissa och strax därefter kom Blomqvist och hämtade oss.
Usch vilken kväll..



Niclas hade en ful hatt. Den lånade jag.


... och Marcus!


... och Mathias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--