Det där med syskon är ingen dum idé..

Jag gillar mode, trender och kläder väldigt mycket. Så mycket att min plånbok lyckas bli tömd bara några dagar senare efter det att den har blivit fylld.
Nu har jag gått och kärat ner mig i en oversizad kavaj från Monki för 600 riksdaler. Dock vägrar min plånbok gå med på det. Då kom jag på att jag har en storebror med en för liten kavaj.

Så nu har jag slängt iväg ett sms till honom och han har sagt att jag ska få låna den. Är det inte bra med syskon? Innan har jag snott massvis med kläder från min lillasyster, men nu har jag också insett att storebrors kläder är fullt användbara!



min kavajsamling, som snart kommer utökas!

Kommentarer
Postat av: micca

ÅÅH vad avis jag blev nu :(

vill med ha en drös med kavajer ju

2009-03-06 @ 00:00:15
URL: http://maaajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--