Får man stanna inomhus då?

Ibland är det jobbigt med solskens dagar. Till exempel som idag.

Solen skiner ute, och det är jätte fint väder. Riktigt promenad-väder. Det är liksom menat att man ska dra på sig mjukisbyxor och ta sina stavar och gå några powerwalks varv samtidigt som man dunkar musik i öronen.
Fast jag kan inte, för mina fötter är totalförstörda efter den något tyngre powerwalken igår. Inte nog med det, mina lår och min rumpa har väldans träningsvärk också.

Så när man knappt ens kan gå runt i huset endast iförd strumpor (tänk er då vad kollosalt ont det gör med skor), är det inte helt okej att ligga och titta på film fastän det är så vackert väder? Speciellt när man samma dag har fått en härlig beställning med fem filmer?
Visst är det väl liiiite okej då?


Strålande solglasögonsväder - och jag kan inte gå runt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--