"Filmen som får kvinnor att hata män"

Har nyss kommit hem från Säfflebion. Jag och älskling hade planerat att åka till Karlstad och titta på "Män som hatar kvinnor", men sedan avslöjade mor att den faktikst gick på Säfflebion, så då gick vi här istället.

Nu är vi nyss hemkomna och jag sitter och soffan och försöker att smälta filmen. Helt klart sevärd. Mer än sevärd.
"Män som hatar kvinnor", skulle även kunna döpas om till "Filmen som får kvinnor att hata män". För uuuh vad jag satt där och föraktade i princip allt som var manligt. Det hela lättades upp en aning tack vare Michael Nyqvist och Johan. Men under en stund kunde jag inte ens hålla Johan i handen för att det manliga könet var äckligt.
Som tur är så finns det gullungar som älsklingen som inte delar filmens karaktärers åsikter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--