Första klass

Hela första året på gymnasiet var ganska jobbigt, för jag kände mig inte hemma någonstans, med någon av klasskompisarna. Det var fel att bara umgås med de som jag hade gått i samma klass med innan, och det kändes som om jag trängde mig på vem jag än var med.
I tvåan blev allting mycket enklare och jag började gilla många av mina klasskompisar. Idag är många av dom istället väldigt goda vänner, och jag vet inte riktigt hur jag ska överleva när jag inte får träffa dem varenda dag...

Fan vad jag kommer sakna alla, alltihopa och oss. Kan inte riktigt förstå att vi inte kommer att gå i samma klass längre..


Samsam plus två naturvetare.. Jag kommer sakna hela högen..


JAG KOMMER SAKNA OSS.


JAG KOMMER SAKNA OSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--