Kroppen vill inte med

Är nyss hemkommen från en joggingtur. Det var någonting som jag inte skulle ha gjort, kände jag strax efter jag hade börjat springa. Näsan rann för fullt av snor, det var motvind och jag kunde knappt andas.
När jag äntligen kom innanför dörren igen så kändes det som om någon hade knycklat ihop mina lungor och min förmåga att andas var ännu sämre än innan. Halvt död kravlade jag in mig i duschen och fick där en hostattack.

Jag är så jävla smart som sticker ut och joggar, fastän jag vet att en förkylning ruvar runt hörnet. Nu gav jag den möjligheten att brista ut ordentligt också. Dumma, dumma Catrine.
Får vräka i mig en massa frukt, så att det inte inträffar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--