Musiken gör mig ung igen...

Denna morgon har jag färdats tillbaka fem år i tiden.
Jag hoppar runt på mitt rum, skriker och sjunger och är allmänt galen. Förvisso kan det hända även i mitt 19 åriga liv, men inte till den musik som just nu kommer ut ur högtalarna.

En jäkla massa Good Charlotte som jag spelade sönder när jag var 13-14 år sipprar för tillfället ut i mitt sovrum. Jag antar att musiken tilltalade mitt förvirrade inne under den tiden. Och sen var man ju förbannad på allt och alla, och Good Charlotte verkar även de vara rätt pissed off när man lyssnar på deras text. Ändå var det inte så hårt som den "riktiga" garagepunken, utan mer mjukt...
Det roliga är att jag kan varenda låt utantill, så det blir så mycket roligare att hoppa runt och skrika då.

Fast jag måste erkänna att än idag är det jävligt bra, även om det inte är det första jag lyssnar på.


Kommentarer
Postat av: Linn

åh, precis dendär kännslan ger Good Charlottes gamla låtar mig med. :) good old days! ;)

2009-03-15 @ 10:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--