När dagar bara är bra

Det är en ganska härlig dag idag, tycker jag. Inte för att jag direkt kan sätta fingret på vad som är härligt, men det känns bra!

...kanske kan det bero på att jag faktiskt fick G på matteprovet, var till och med två poäng från vg (!!)?
...eller för att jag och mina babes har beställt en resa till Ayia Napa?
...eller för att det ikväll är Desperate Housewifes på tvn?
...eller för att det går mot ljusare tider, vår och studenten?

...eller så är det helt enkelt så att vissa dagar är lite enklare än andra? Jag har i alla fall använt min glädje till att göra lite hemprov i kyrkohistoria. Funderar också starkt på att orka vara så energisk och aktiv att åka på Friskis och Svettis och skaka rumpan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--