Nya skor!

Min balklänning ska lämnas in på uppläggning senast den 1e april, så vi var nu tvungna att hitta skor till balklänningen!
Därför begav jag, Charlotte, mamma och Johan oss till Karlstad för att spana i skoaffärer.
Lyckligtvis hittade jag skor som är utomordentliga för både balen och studenten, så slog vi två flugor i en smäll och köpte dem. (Om jag känner mig själv dock, så kommer jag köpa två par skor till - bara i fall att..) Sedan knatade vi runt i lite affärer och jag och syster köpte Converseskor..


Något komiskt som vi upptäckte när vi kom hem igen och jag provade skorna till balklänningen var att den nu inte alls behöver sys upp, för den var i perfekt längd när jag blev så lång i skorna...






blev ett par helvita.. kändes mest jag!

Kommentarer
Postat av: line

nej gumman , jag lämnar aldrig dig! bara denna ynkla lilla staden isf ;)

2009-03-29 @ 19:22:49
URL: http://linepiine.blogg.se/
Postat av: monika

haha nu kommer vi båda knalla runt i likdadan converse ;)

2009-03-29 @ 19:37:15
URL: http://monikacrnoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--