Sätt igång, på en gång!

Ibland tycker jag att jag själv är ganska knäpp.
Som till exempel idag. När jag kom hem så visste jag att jag var tvungen att sätta mig med historian o göra färdigt den, eftersom vi har gruppredovisning på fredag (och man vill ju inte att gruppen ska behöva lida för att man själv är lat...).
Så jag sköt upp på det, och sköt upp på det eftersom jag egentligen ville gå och lägga mig och sova i några timmar.

Men när jag väl tog tag i det så blev jag färdig på bara drygt en timme! Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Borde egentligen plugga en massa massa mera på engelskan, men jag liksom orkar inte..

(ville mest bara uttrycka att man ska plugga på en gång, istället för att skjuta upp på det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--