Spring bort sockret

När jag har plugg-dagar så brukar jag sitta och småäta hela dagen lång. Mackor, kakor, bullar, glass, godis, frukt o.s.v.. Det finns liksom inget riktigt slut och det känns hela tiden som om jag koncentrerar mig så mycket bättre när jag har någonting att tugga på.
Detta leder till att jag i slutet av dagen inser vilken stor massa skräp jag har tagit in och jag måste ut och röra på mig. Så nu är jag nyss hemkommen från en joggningrunda ut till By och tillbaka. Och fy vad illa jag mådde när jag sprang, troligen på grund av allt socker som jag under dagen har smällt i mig...

Jag ska snart till älsklingen och sova hos honom. Har nog aldrig hänt under en skoldag förut, men allt måste ha en första gång.
Kanske kan få in det till en vana, för jag sover nästan aldrig hos honom o träffar därmed nästan aldrig hans föräldrar. Oerhört pinsamt, för dom är ju så goa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--