Studenmössorna har anlänt!

Ååh, idag kom studentmössorna till skolan.
Upptäckte dom imorse när jag skulle lämna in en lånad bok i biblioteket och därmed gick förbi elevrådsrummet. Kikade in och blev helt lyrisk. Gapade och skrek på Caroline och hon kom springande. Vi for in i elevrådsrummet och grävde oss ner i sp3 lådan.
Så jävla roligt! Känns liksom att det inte är allt för långt borta just nu!


I min "student-hood"...


Trycket..


Ehja. Ser ju så där lagom ful ut. Men allvarligt, vem är snygg i en studentmössa?


En visselpipa, ett champagneglas och en penna!


På champagne glaset står det så vackert mitt namn...

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Åh, studenten är underbar!



Det ska gå att kika på http://twitter.com/sandraajax utan att du behöver vara medlem, och den är inte lösenordsskyddad. Fungerar det med den adressen? Jag kanske länka fel i bloggen.

2009-03-25 @ 16:55:04
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--