& vad vi dansade!

Fyfan vilken rolig kväll jag hade igår!
Det hela började med att jag, Patricia och Johanna satt i Andrés lägenhet och spelade lite Guitar Hero. Efter bara en timme där stack vi till Victor där det var en massa pojkar. Kändes lite utsatt att vara de enda tjejerna..
Sedan blev det Harrys dansgolv med paraplydrinkar och svettiga sommarhits..

Idag mår jag precis som jag förtjänar - förjävligt. Men det gör mig ingenting, för det är okej när man hade så kul dagen innan.



Hos Victor dansade vi fågeldansen! Jag, Johanna, Jakob och Dennis...


Victor och Jakob satsade hårt på att bli nya Westlife.


Mina babes!


Erik var där!


På Harrys var det chartertema. Min kära pojkvän hade gått in med detta stort och fixat sommarskjorta, kortbbyxor, solglasögon och flipflops. Sött va?


Johanna & Blomberg.


När Blomberg och Åberg är på charter brukar de hångla lite...








Jag och Caroline, en av arrangörerna! (jag har för mig att hon skrek att hon inte ville se denna bilden på bloggen dagen efter. ooops.)


Översiktsbild på dansgolvet.


Mina beeejbs var ju där!


Sara & Karin sötar loss


Jag & Agnes. Agnes lyckas alltid bli så söt. Jag vet inte hur hon lyckas.


Haha, en inklämd bild på Johan, jag, Johanna & Blomberg. Gillar Johannas min...


HAHAHHA!


Sötaste Madde var där!


Inklämd bild som får avsluta kvällen..

Tack allihopa, för en extremt rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

varför är du grön i håret på bilden på dig o madde? :o

2009-03-07 @ 14:42:55
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: carro

exakt så skrek jag, skitunge! hämd kommer...! :) bra att ni hade kul, det hade jag också!

2009-03-07 @ 15:02:52
Postat av: johanna

nej du, vi dansade faktiskt fågeldansen hemma hos victor ;) hur fuller var du egentligen? ;P

2009-03-08 @ 13:43:48
URL: http://flickanheterjohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

nej du, vi dansade faktiskt fågeldansen hemma hos victor ;) hur fuller var du egentligen? ;P

2009-03-08 @ 13:44:02
URL: http://flickanheterjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--