Ett besök på golfbanan

Idag gjorde vi någonting väldigt mysigt. Någonting som inte förekommer allt för ofta, mer än i tvspelets värld.
Vi åkte ut till Billerud och slog några hinkar på ranchen! Även fast jag är allt annat än något golfproffs och därmed behöver Johans hjälp varannan minut så var det kul! (egentligen tyckte jag mest om när han stod bakom mig och höll om mig och golfklubban så där romantiskt...)

Tyvärr glömde jag kameran i bilen, o hade bara mobilen med mig i bagen, så det fick bli mobilbilder!
 

André satsar hårt!


Älsklingen var supersöt, och en duktig lärare.


Jag kände mig ganska underlägsen allahopa.. Johanna var suddig på bild! :P


Jag lipas istället för golfar.


Istället för att göra en snygg golfsving till bild valde jag att posa lite hejvilt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--