För jag ska snart ta studenten!

Oerhört skönt att få lite långledigt. Högen med skolarbeten förminskas dessutom.

Igår skapade jag ett mvg i samhällskunskapen vilket resulterade i att jag får mvg i samhällskunsap c. Känns förjävla skönt. Så den och religion b är helt klara och båda lyckades jag kamma hem mvg:n i. Sköntskönt!
Skickade även in min vedervärdiga c-uppsats i historia igår. Det var så skönt att få bli av med den, eftersom den har gett mig många ångestladdade timmar i sängen när jag inte har kunnat sova.

Har även gjort en fin lista över alla andra skolarbeten som är kvar som jag ska göra under helgen. Staplade upp dom i scheman och skrev vilka jag skulle göra vilken dag - och jag är färdig med dagens! Nu känner jag mig allmänt lycklig och glad över att jag faktiskt kan se att det börjar ta slut..

Nu ska jag gå och dansa och sjunga till Thomas Lundin!


Visst är min handstil vacker..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--