I-lands problem gällande klänningar

Jag är en person som hatar att vara som någon annan. Hela tiden vill jag vara orginell och inte gå den vägen som alla andra går..

Tråkigt nog fick jag idag reda på att Sara har köpt en likadan studentklänning som mig.. Då talar jag om den senaste inköpta med en rosett i ryggen, som jag i princip hade bestämt mig för att ha under hela student dagen & kvällen, och spara den andra till sysers konfirmation.
Nu vill jag inte alls ha den klänningen längre, för jag vill ju inte att Sara ska se ut som jag och viceversa.. Samtidigt vill jag inte ha den andra klänningen längre, när jag vet att jag har en så mycket finare...

Jävla skit.

(förövrigt vill jag tillägga att jag förstår att man inte kan vara ensammen med en klänning när man köper den från ett sådant stort ställe som jag gjorde. men ändå är det tråkigt när det är någon som man umgåtts med varje dag i tre år.. hade det varit ngn brud i HV hade jag inte brytt mig för fem öre...)


men det är ju den finaste klänningen jag någonsin ägt.. jag vill ju ha den på studenten!

Kommentarer
Postat av: Caroline :)

Jag som tyckte den var så fin! :( :P

2009-05-04 @ 14:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--