Jag kommer nog sakna att plugga

Nu är allt skolarbete färdigt. Jag sitter och stirrar rakt fram utan att riktigt se någonting. Så det är så här det känns? Att inte ha den där gnagande tanken i bakhuvudet "nu borde jag egentligen sitta och plugga på religionen/engelskan/matten...".
Om det är skönt? Nje, en aning tomt faktiskt. Vetskapen om att det kommer ta flera år innan jag pluggar igen är konstig. Speciellt när man har ägnat åtminstone sex av sju dagar till någon slags studie i nästan 13 år.

Men för att ha någonting att göra sitter jag nu och bläddrar i McDonald's böckerna. Har nämligen fått jobb där, och ska göra första passet på fredag.. Måste ju fatta lite granna av alla donkan termer iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--