Jag ser slutet, Jonathan! Jag ser slutet.

Idag är min mage dum. Så där dum som en flickas mage oftast blir en gång i månaden. Därför ska jag ligga hemma i sängen och äta cashewnötter hela dagen lång. Inte för att det är bra för magen, utan för att det är gott!

Jag börjar se slutet på högen av skolarbeten. Nu arbetar jag för att succesivt förminska högen, och den byggs inte längre på - thank god! Det känns konstigt att det är slutruschen. Väldigt konstigt.
På onsdag åker jag troligen till Mellerud och Vita sannar med mina föräldrar och stannar där hela helgen lång. Detta för att kunna få bort högen helt och hållet och detta i lugn och ro.

Men om en vecka, då är det nästan inte ett dyft kvar! Åh, vilken härlig tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--