Jag vill ha en vampyr!

Igår blev jag förälskad. I Twilight. I Robert Pattinson. I vampyrer. (med andra ord joinar jag resten av världens alla 14åriga tjejer)

Först när jag fick höra talas om denna filmen tänkte jag mest att det lät jäkla konstigt med en vampyr som blir kär i en människa, och ratade filmen det första jag gjorde. Men efter att jag har fått höra jublande recensioner och tjejer som blir kär i kärleksträsket efter filmen insåg jag att det troligen är en film för mig ändå.
För jag är ju en riktig romans-sucker och tittar nästan inte på annat än snyftfilmer där folk är kära och dör. Eller något.

Och oj, vad kär jag är. Har lust att tanka bilen, åka till Karlstad och köpa första boken för mina sista riksdaler, bara för att få suga ut lite mer av kärleken.

Men här sitter jag och jag måste plugga. Fast jag vill inte. & jag kan inte, för jag har glömt affärskommunikationen i skolan. Good work!
Då kan man väl få titta på Twilight en gång till...?

Kommentarer
Postat av: Marie

När du sitter vid datorn behöver du väl inte tanka bilen och åka till Karlstad och köpa den? Boken finns väl över hela internet, säkert billigare också ;)

2009-05-23 @ 19:22:48
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--